קידום אתרים בדרך מקצועית

ההצלחה של כל חברה נמדדת על פי פרמטרים רבים, אך הפרמטר החשוב ביותר הוא רמת ההכנסות שלה, כיוון ששילוב של הכנסות גבוהות וניהול נכון מוביל לרווחיות נאה.

הדרך להצלחה

במציאות העכשווית בעולם המודרני, המפתח להצלחה של העסקים הוא באמצעות משרד פרסום דיגיטלי איכותי ויצירתי, אשר מבצע פעולות שונות על פי אסטרטגיה שיווקית שתואמת את תחום העיסוק של חברה זו. אנשי הפרסום והשיווק מאפיינים את הפעילות העסקית, תוהים על קנקנה, רואים מה נחוץ כדי לקדם את מעמדה ואת הכנסותיה ובהתאם לכך מציעים כמה וכמה דרכים מקצועיות שיבוצעו צעד אחר צעד, כדי להוביל אותה לפסגה.

קידום אתרים אורגני

אתר האינטרנט הוא חלון הראווה של העסק ולכן כדי לבצע קידום אורגני מוצלח, חייב להיות לכל עסק אתר אינטרנט איכותי שיש בו את כל הקטגוריות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלו, מאמרים איכותיים שיעניקו ערך מוסף לגולש ולכן הוא ייכנס מעת לעת לאתר זה, כדי להרחיב את רמת הידע שלו.

המטרה של החברה היא שהגולשים יכירו את אתר האינטרנט ויהפכו ללקוחות קבועים שלו. לכן הם מקימים אתרים מעוצבים אשר סוחפים את הגולשים להישאר בהם פרקי זמן ארוכים וליהנות מהשפע של הנתונים והמוצרים המוצעים להם.

כדי להגיע למטרה זו, משרד פרסום דיגיטלי מבצע קידום אתרים באופן אורגני וכך לחשוף את האתר הספציפי לכמות גדולה ככל האפשר של גולשים.

מנוע החיפוש של גוגל

כל גולש שמחפש מידע על נושא מסוים באינטרנט, משתמש במנוע החיפוש של גוגל ומקליד כמה מילות מפתח שבעזרתן הוא מקווה שיקבל את המידע הנחוץ לו. הגולש מקבל רשימה של כמה אתרים ובאופן טבעי הוא נכנס לראשון מבניהם ואם הוא לא מקבל את המענה לשאלתו, הוא ממשיך לאחד האתרים המופיעים גם הם בין הראשונים ברשימה.

לכן כדי שגולשים רבים ייכנסו לאתר הספציפי, יש לדאוג לכך שהוא יופיע ראשון או בין הראשונים בקטגוריה שלו במנוע החיפוש של גוגל והאופציה של קידום אורגני היא הנכונה ביותר לשם כך. כאשר מבצעים אופציה זו בדרכים הנכונות, ההצלחה מובטחת. לעיתים זה לוקח פרק זמן קצר ולעיתים יש צורך בסבלנות, כי ההגעה לצמרת הדף לוקחת פרק זמן ארוך. אך ברוב המקרים המהלך הוא מוצלח ומניב תוצאות.

קידום אורגני הלכה למעשה

קידום אורגני מבוסס על מילות מפתח שמקליד כל גולש כדי להגיע לאתרים בנושא מסוים. כיוון שבאופן טבעי כל גולש משתמש במילים אחרות, אחת הפעולות הראשונות שמבצע מקדם האתרים הוא מחקר מילות מפתח. כך הוא נחשף למילים או לביטויים שבהם משתמש קהל רב וגם למילים נוספות שהשימוש בהם הוא פחות אך הוא קיים.

לכן מקדם האתרים מזמין מכותב התוכן מאמרים בנושאים הקשורים לתחום העיסוק של החברה ומבקש לשתול בהם באופן טבעי ולא בולט, מילות מפתח מסוימות אשר באמצעותן יעלה המיקום של האתר בדירוג של האתרים בקטגוריה זו. כאשר האלגוריתם של גוגל סורק את האתרים השונים ונתקל במילות המפתח הרלוונטיות שמופיעות בו,  הוא מעלה לאט לאט את מיקומו של אתר זה כלפי מעלה.

כאשר המומחים של משרד פרסום דיגיטלי מבצעים אופטימיזציה של קידום אתרים, התוצאות אינן מאחרות להגיע. אפשר לראות באופן עקבי איך המיקום של אתר האינטרנט הזה עולה והוא מגיע לאחד המקומות הראשונים בדף הראשון.

לאור זאת מיום ליום כמות הגולשים אשר נכנסים לאתר ושוהים בו פרקי זמן שונים היא גבוהה ואם משווים זאת לתקופה הקודמת שבה האתר היה בדפים האחוריים, ההבדל הוא תהומי.

קידום ממומן

משרד פרסום דיגיטלי מבצע גם קידום ממומן שהוא קמפיין פרסומי בעל רבדים רבים. לשיטה זו יש יתרונות רבים והיא מובילה לתוצאות נפלאות. בזכותה יש חשיפה מוגברת לאתר האינטרנט והגולשים מגיעים לאתרים אשר ללא קידום ממומן, הם לא היו מגיעים אליהם כלל.

מדובר בקמפיין פרסומי אשר מתבצע בהיקף תקציבי שנקבע מראש. הייחוד של שיטה זו היא שאפשר לצמצם או להרחיב את היקף המודעות במהלך הקמפיין. אפשר גם לבצע שינויים נוספים וזאת על פי התוצאות אשר נמדדות בזמן אמת.

משרד פרסום דיגיטלי משתמש בתוכנות ייעודיות למטרה זו אשר מעניקות לו מידע רב, נתונים מסקרנים, גרפים ועוד. בהתאם לכך אנשי המקצוע מבצעים שינויים מידיים, כדי להגביר את התוצאות החיוביות ולהפסיק פעולות מיותרות שאינן מניבות תוצאות.

התוצאות של קידום בגוגל נמדדות בסך המכירות שבוצעו בהזמנות השונות באתרים, בכמות הלידים והמרות ובשינויים הנוספים שתורמים רבות להגברת המודעות לפעילות המקצועית של החברה שמפעילה את אתר האינטרנט.

קידום ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות המובילות כמו טיק טוק, פייסבוק ואינסטגרם הפכו להיות גורם משמעותי ביותר בכל מה שקשור לפרסום ולשיווק דיגיטלי. לכן פרסום בפייסבוק ואינסטגרם הוא השקעה לתקופה ארוכה קדימה, כיוון שיש לכך השפעות מרחיקות לכת הן בטווח הקרוב והן לטווח הרחוק.

כל פרסום ברשתות החברתיות מוביל למעורבות של הקהל, בפעולות כמו לייק, שיתוף וגם ברישום של תגובות. לאחר שהגולשים מתרשמים מדף הנחיתה הם מגיעים לא אחת לאתר האינטרנט המושקע ושם הם רואים את הפעילות הרוחבית של המותג שהם לא היו מודעים אליה וגם את ההיצע הגדול של המוצרים שהם מייבאים או מייצרים והם מוצעים למכירה.

המעורבות הזו מובילה במקרים רבים לרכישה כיוון שהפרסומים מועברים רק לפלח ספציפי באוכלוסייה שנושא זה מעניין אותם, כמו לדוגמה נשים לאחר לידה, בני הגיל השלישי, רוכבי אופניי שטח, בנות בתיכון וכו’. כשהם מקבלים את הפרסומים הללו, הדבר מסקרן אותם ולכן אחוזי ההצלחה בקמפיינים הללו הם גבוהים.

עבור פלח נרחב באוכלוסייה קידום בטיקטוק באמצעות סרטונים מצחיקים, מוביל לאחוזים גבוהים מאד של צפייה ובדרך זו מחזקים את המותג ומעמיקים את המוניטין שלו.

הובלת הפעילות השיווקית בכל עסק

אנשי הפרסום הם בעלי מעוף ודמיון, לכן הם מאד יצירתיים ובונים עבור כל לקוח את הפעולות השיווקיות שהן הנכונות ביותר עבורו. לכן מי שזקוק לקידום העסק שלו, כדאי שיפנה אל חברה לשיווק דיגיטלי מעולה וקיימת סבירות גבוהה שהמהפך החיובי יגיע תוך זמן קצר.

יצירת קשר מהירה

מלאו את הטופס ונציג מטעמנו
יצור עמכם קשר בהקדם!

רוצים להוביל עם העסק בדיגיטל?

השאירו פרטים ונצור אתכם קשר!

דילוג לתוכן