עידן אתרי המסחר (איקומרס)

בשנים האחרונות עולם האיקומרס הוא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים, ומגוון ההזדמנויות העסקיות העצום שכל אחת מהן מאפשרת לעסקים בינוניים, קטנים ולעצמאיים בתחילת דרכם, גדולה מאוד. ובאופן יחסי, ובהנחה שיודעים לעשות בהן שימוש נכון, העלות שלהן נמוכה בהרבה מכל אמצעי אחר או עסק קיים . בעלי עסקים וותיקים מתקשים להתחבר לטכנולוגיה זו שנראית להם הרבה פעמים מורכבת מדי ובכך לא מממשים את מלוא הפוטנציאל הרווחי של העסק שלהם.

כיום, יש הרבה דרכים לבנות אתרי אינטרנט. חלקם מורכבים ומושקעים בצורה מקצועית וחלקם קצת פחות. כיום כל בעל עסק / חברה יודעים שהם חייבים להיות נוכחים באינטרנט על מנת להגדיל את מערך המכירות שלהם או אפילו רק בשביל התדמיתיות, זאת במיוחד לאחר עידן הקורונה בו בעלי עסקים ראו כמה חשובה הנוכחות באינטרנט וכמה חשוב להנגיש לקהל הלקוחות את האופציה להתעניין ולרכוש דרך האינטרנט.
ככל שהזמן עובר ובמיוחד לאחר תקופת הקורונה, אנשים משתמשים יותר באינטרנט וכמות הצריכה של קניות באינטרנט גדלה בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. זה נשמע קלישאתי אבל בימינו, מי שלא שם – לא קיים.
עקב כך שהביקוש לקניות באינטרנט עלה בצורה מטורפת, כך גם גברו כמויות אתרי האינטרנט שנבנים מדי שנה והתחרות באינטרנט גדלה גם היא בצורה משמעותית.
כיום נוצר מצב של תחרות אינטרנטית והיצע נורא גדול של אתרי איקומרס. דבר המקשה מאוד על בעלי אתרי האינטרנט לייצר מכירות לגרום לאתר שלהם להיות בולט על פני המתחרים והכניס תנועה גדולה של לקוחות לאתר.
הפתרון היחידי לכך הוא לבלוט, להיות ייחודי על פני המתחרים. אתר שבנוי ומורכב מקצועית הן מבחינת ויזואליות וחווית משתמש והן מבחינה טכנית של אוטומציות שיווקיות, מדידות אנליטיות, מדדים לכניסות לאתר ועוד – יצליח.
רוב האתרים שנבנים היום מדלגים על שלבים אלו או לא עושים אותם בדרך מקצועית ולכן האתרים שלהם אינם עובדים ומביאים מכירות. בנוסף, בעלי האתרים אינן משתמשים במערכות חיצוניות שמשפרות את ביצועיי האתר.
על מנת לבלוט ולייצר אתר אינטרנט ייחודי שעומד בקריטריונים אלו, צריך לבנות מערך פרויקט מקצועי של בניית אתר לפי שלבים ברורים.

בניית פרויקט מקצועי של בניית אתר אינטרנט לעסק / חברה הינו מערך גדול שדורש הרבה שלבים בתוך הפרויקט שצריך לעשות על מנת להגיע לתוצאה הסופית שתוכל להגשים את מטרת הפרויקט ואת יעדי העסק שעבורו נבנה האתר.

קצת מיכולות האתר:
מערכת שתכלול ניהול מלאי, ניהול לקוחות, הזמנות, מוצרים, דוחות כספיים, נתונים אנליטיים, מערכת דיוור שתשלח מיילים אוטומטיים וסמסים ללקוחות . בנוסף נרצה לחבר מערכת חיצונית על מנת למדוד נתונים מדויקים ואנליטיים של המערכת כמו :סוגי האנשים שנכנסו לאתר, והתנהגותם הצרכנית.
על מנת שנוכל למדוד תוצאות ולשפרן.

  • מערכת חיצונית למדידת נתונים על המתרחש באתר: מערכת גוגל אנליטקס וחיבור המערכת לאתר באמצעות קודי מעקב . פיקסלים. על מנת לעקוב אחר האנשים נכנסים לאתר, ללמוד את ההתנהגות הצרכנית שלהם, וכדי לראות מה הם רכשו ומאיזה פלטפורמה פירסומית הם הגיעו.

יצירת קשר מהירה

מלאו את הטופס ונציג מטעמנו
יצור עמכם קשר בהקדם!

רוצים להוביל עם העסק בדיגיטל?

השאירו פרטים ונצור אתכם קשר!

דילוג לתוכן