נתחיל מהסוף: אין דבר יותר מתסכל מעצבן, מלהרים טלפון ללקוח שהשאיר פרטים במודעה מתוך קמפיין לידים שהרמתם אחרי שהשקעתם, כסף, זמן, אנרגיה התרגשות ואת הציפיות להגדיל את מספר הלקוחות ואיתו את מחזור המכירות.
ואז לקבל תשובה מה מי אני השארתי פרטים? לא זוכר/ת.
תזכיר לי במה מדובר, עכשיו לכו תרימו את השיחה מהמקום הזה, אל עבר סגירה צרצרים תקבלו לא סגירה.
אלא אם כן אתם מומחים באומנויות לחימה קומנדו להציל את השיחה מתהום השכחה.
עוד לא הזכרנו את הזמן “המשאב הכי יקר שאתם הולכים לבזבז על השיחות שכחה הללו.
ואז מסתבר שאפשר לגרום ללקוחות שמשאירים פרטים בטופס הלידים, להיזכר יפה מאוד ברגע שתרימו אליהם צלצול וחלקם אפילו יצפו לשיחה ממכם.
כמו כל דבר טוב המפתח הוא ביסודיות של הדברים:
תשאלו שאלות בטופס והפעילו את הקהל.✔
הקהל ישקיע מהזמן שלו ולך זה יתן תמונה יותר ברורה לגבי הלקוח
קחו עוד פרטים- שם, כתובת מייל, מספר טלפון, תחום עיסוק ועוד.✔
שדרגו את התמונה בטופס לידים עצמו-זה שטח פרסום נצלו אותו להעברת מסרים חשובים כמו:יתרונות של שימוש במוצר שירות שלכם.✔
ערכו את הטקסט בעמוד תודה -ספרו להם מתי אתם תחזרו אליהם.✔
בהגדרות טופס הלידים הקפידו לפתוח את האפשרות לשיתוף הטופס כך שתוכלו לייצר לידים גם באמצעים אורגנים שיתופים בקבוצות ואפילו לעלות את הטופס כפוסט בדף העסקי שלכם.✔
חברו את הטופס לאחד משירותי אוטומציה חשוב הסיבה היא שתהליך השארת פרטים בטופס לידים הוא בלחיצת כפתור, אההה עכשיו אתם מבינים למה הלקוחות לא זוכרים שהשאירו פרטים.✔
לחזק את הקשר עוד לפני שנציג מכירות חוזר אל הלקוח.
צרו קהל מותאם אישית על בסיס מעורבות של לחצו על הטופס ולא השאירו פרטים צפו בסרטון זה יגרום לאחוז המרה גבוה.✔
כל הפעולות האלו יגרמו, לקסם לקרות כך שתחזרו אל הלקוחות שהשאירו פרטים, הם ישמחו ויזכרו שאכן הם השאירו פרטים ומוכנים לשיחה.
בהצלחהההה