השלב הראשון בשיווק דיגיטלי הוא הגדרת מטרות ויעדים, לדעת מה אנחנו רוצים להשיג באמצעות הפרסום.
האם אתה רוצה המרות, עוקבים, לייקים, תגובות להודעות דוא”ל, להיות מס׳ 1 בחיפושים של גוגל?
בשיווק דיגיטלי האפשרויות הן אינסופיות, צריך להחליט מה המטרה העיקרית שלך הולך להיות בקמפיין השיווק הדיגיטלי שלך.
חלק חשוב הוא המודעות למותג, צמיחת עוקבים ויצירת נכסים דיגיטליים. כמה פעמים אמרת למישהו לחפש משהו באינטרנט, אבל במקום לומר “לך לחפש אותו” אמרת “Google it”?
זוהי מודעות למותג ברמה הגבוהה ביותר. כאשר משתמשים מתחילים להשתמש בשם המותג שלך כדי להתייחס למונח כללי, הצלחת.
מפרסמים רבים מדלגים על שלב קריטי זה מתוך מחשבה שהחשיפה אינה ניתנת למדידה מבחינת החזר השקעה. אחת ההבנות החשובות בשיווק דיגיטלי היא גם אם יושקע כסף בהפצה שאינה מניבה רווחים באופן ישיר, עצם החשיפה מגבירה את ביצועי הקמפיינים המיועדים ל״קצירת הפירות״.
בסופו של דבר, רוב העסקים מעוניינים בהגדלת ההכנסות שלהם.